Achtergrond

vrijdag 11 november 2011

Gepimpt album

Wat grappig, het is van daag 11-11-11 :D

Gisteren al op het blog van Scrapdeligth te zien, en vandaag dan ook hier: mijn gepimpte album! En misschien herken je het wel als je op ons Harvest Fest bent geweest. Want bij je aankopen kreeg je een cadeautje en kon je onder andere kiezen uit een mooi chipboard/canvas album van Pink paislee ter waarde van €8,99!!
Ook ik kreeg een album en omdat het oranje niet echt mijn kleur is heb ik hem geverft met gesso, en daarna bewerkt met distress inkt.



Met wat uitgeknipte stempels en kleine roosjes en andere bloemen werd het een heel ander album. Nu wel helemaal naar mijn wens!


De vlinders heb ik nogmaals gestempeld, uitgeknipt en ingeschmeerd met Disterss crackle Rock candy. Zo krijgen ze een beetje glans en komen ze mooi naar voren.
Van mijn 'restjes' thickers heb ik de titel van het album gemaakt.

Nog een fijne donderdag!
Groetjes Yvette

1 opmerking:

Vintage Roses zei

Wat een goed idee, met die Gesso, Yvette! Ik vind de kaft wel mooi, maar dacht ik bewaar 'm wel voor iets Hallowenigs vanwege het oranje.

Maar zo kun je er wel alle kanten mee op!

Vind 'm heel mooi geworden!