Achtergrond

donderdag 11 augustus 2011

Hollywood

Vandaag is het "Project thursday" op het SD blog, en dus een layout met foto's van Hollywood. Gemaakt met het altijd prachtige papier van My Minds Eye; LimeTwist

Het houten takje van Artemio heb ik eerst geverft, daarna met GlossyAccents op de blaadjes dunne steepjes aangebracht en deze bestooit met MicroBeads van Martha Stewart. Om hem helemaal af te maken heb ik er kleine bloem brads van Making Memories op bevestigd.

De chipboard cameo van MayaRoad heb ik deels geverfd en deels beplakt met papier. De geverfde delen heb ik ingesmeerd met Crackle Accents.

Verder heb ik gebruik gemaakt van Prima Marketing Bloemen, diverse parels, glitter thickers en parelpennen.


Fijne dag allemaal!
LiefsYvette

1 opmerking:

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Yvette.

Liefs Riet.