Achtergrond

zondag 2 mei 2010

Einde technieken week en "Bloem"

De technieken week op het Scrapdelight blog is inmiddels afgelopen. Hier dan dus nog mijn keuken-rollen boekje:






Op een stuk keukenrol heb ik gestempeld, en daarna helemaal gedept in de versamark. Utee (dikke embossingpoeder) er overheen, en verhitten!
Voor een mooier effect herhaal je dit een aantal keer.

Op het Scrapdelight forum zijn we gestart met inspiratie challenges.
De tweede opdracht was om je te laten inspireren door dit gedicht:
Ik noem je bloemen etc.

Ik noem je: bloemen
ik noem je: merel in de vroegte
ik noem je: mooi
ik noem je: narcissen in de nacht
waaroverheen de wind strijkt
naar mij toe

ik noem je: bloemen in de nacht

Jan Hanlo
Dit is mijn uitwerking geworden:




Tot de volgende keer!

1 opmerking:

Charlotte zei

Zo gaaf, die keukenroltechniek!!! En je layout is prachtig!!! Ben heel benieuwd wat je met de nieuwe challenge gaat doen... ;)

xxx