Achtergrond

dinsdag 9 februari 2010

Back in town

Hallo!!!!
Daar ben ik weer!! Inmiddels al weer een week terug in het koude Nederland. De 3 weken in de USA waren heerlijk! Hoop gedaan, gezien en natuurlijk foto's gemaakt. Scrapwinkels bezocht en schandalig veel scrapspullen gekocht. Op de CHA (Craft & Hobby Association) heel veel moois voor de winkel besteld en nu met spanning wachten tot al die mooie nieuwe spulletjes in de winkel arriveren :D
Ik begin weer redelijk in het normale nederlandse ritme te komen, en heb vanmiddag zelf weer een layout gemaakt. Het is de 1e bladzijde voor m'n Amerika album. Hij staat nog niet op de foto, dus die houden jullie tegoed.

Dit is (een deel van) de spulletjes die ik in Amerika heb gekocht:



Volgende week komt er een speciale valentijnseditie uit van de Scrapdelight Extra. Hier alvast een sneak van een boekje(wordt nog gegeven als workshop) en een layout daarvoor:



Vanavond met het speedscrappen op het forum meegedaan. Ik had nog geen geschikte foto's, dus meegedaan met een kaartje maken. Voor bij de voorraad. Heel simpel dit keer:


Tot de volgende keer!

1 opmerking:

Janine zei

ooooh al die spulletjes!! wauw! kwijl!! :D en je kaartje vind ik ook helemaal super! :D