Achtergrond

dinsdag 14 april 2009

Diversen

Op 1 of andere manier kom ik maar weinig aan scrappen toe...
Toch nog wat wat gedaan angelopen weken.
Dit kaartje gemaakt voor een collega die weer zwanger is :)

Deze lo gemaakt naar aanleiding van de maandsketch van April:

Stiekem ben ik ook begonnen met de foto's van mijn vakantie in Amerika:

Dan nog 2 sneakjes, voor de nieuwe SE van Scrapdelight.



EN DAN NOG LEUK NIEUWS:
SCRAPDELIGHT OPENT OP 2 MEI HAAR DEUREN IN EEN PAND IN NIEUWEGEIN!!!!
Voor info: KLIK HIER!

Tot de volgende keer!
Liefs Yvette

2 opmerkingen:

Natasja Vink zei

Mooie dingen heb je weer gemaakt. Kom zeker even een kijkje nemen 2 mei en zal de pinpas van mijn man weer proberen te bemachtigen (hihi) heb jullie zien staan op de art specially met heel veel leuke spulletjes dus dat gaat zeker goed komen. De opbergmap voor de quickutz die ik bij je gekocht heb is helemaal top alles bij elkaar

Anneli zei

Heeeeee Yvette! Wat een mooie resultaten van de workshops...stiekum al een paar sneakjes gehad natuurlijk tijdens het weekend! Het was weer gezellig!

Tot snel!

Liefs Anneli