Achtergrond

dinsdag 30 december 2008

SE en kerst

De nieuwe Scrapdelight Extra is weer uit, en hij is leuk!!!
Nogmaals complimenten Michelle, super gedaan!!
Ook deze keer hebben we weer met een geweldig team aan deze uitgave gewerkt en ook van mij staan er weer wat projecten in:
Zoals deze 2 lo's, de opdracht was om non-scrap materiaal te gebruiken.
Op de 1e heb ik een taartenonderzetter gebruikt en op de 2e een lipje van een drankblikje.



Deze lo maakte ik naar aanleiding van een sketch:


En natuurlijk staat er nog veel meer leuks in, maar dan moet je hem zelf maar gaan lezen :D

En dan nog kerst, afgelopen week had ik eindelijk even de tijd om onze kerstversiering op de foto te zetten, dus hier een kleine impressie van hoe onze huiskamer eruit ziet. Ik zie al weer een miniboekje ontstaan :D


En als allerlaatste wil ik iedereen alvast een heel mooi, gelukkig, gezellig en liefdevol 2009 wensen!! Ik heb zin in het nieuwe jaar en wacht vol spanning af wat het komend jaar ons weer gaat brengen.

Tot volgend jaar!!!

Geen opmerkingen: