Achtergrond

maandag 17 november 2008

Druk, druk...

Hoe druk kan een mens het soms hebben.... Afgelopen paar weken waren erg durk, maar gelukkig vooral druk met leuke dingen!! Zo stond ik met de stand van Scrapdelight een paar dagen op de Kreadoe en heb ik een workshop taart decoreren gedaan met een stel gezellige meiden! Aan scrappen ben ik alleen erg weinig toegekomen.
Hier wat foto's van de Kreadoe:





Ik heb wel een paar dingen gemaakt voor de nieuwe SE, daarvan hier wat sneaks:



Verder heb ik dit krijtbord gemaakt in de kleuren van Scrapdelight. We gaan het voor de beurzen gebruiken als reclamebord! Ik had dit bord ooit een gekregen van Anneli, maar er nog steeds niets meegedaan. En afgelopen week kreeg ik het idee om het zo te maken als die nu is:


Dan heb ik nog een lo gemaakt met daarop kurk. We zullen dit kurk verkopen op de beurzen, en als ik iets verkoop moet ik er natuurlijk zelf wel eerst meegewerkt hebben:

1 opmerking:

Ellen de Boer zei

ziet er supergezellig uit!!!!! Jammer dat ik deze keer niet even kon komen aanwaaien...

Kijk eens op mijn blog, ik heb je een award gegeven!

Groetjes Ellen