Achtergrond

maandag 14 juli 2008

Colorful Boats

Weer een Gambia spread :D


4 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Super, wat een mooie spread is dit ook weer geworden zeg!! Zo mooi hoe foto en papier matchen!

XxX

Iris zei

Hey Yvette

wat gezellig dat je langs bent geweest op mijn blog. Bedankt voor je leuke berichtje!
Ik kom natuurlijk even op jouw blog kijken. Ben blij dat ik die gevonden heb! Wat een gave lootjes maak jij zeg! En prachtig, die foto's van Gambia. Wij zijn vorig jaar naar Kenia geweest. ZO mooi hè, Afrika! Kom hier zeker nog eens al het moois bewonderen!

Veerle zei

Ik vind je gambia lootjes stuk voor stuk super!! Hé ik heb bijna vakantie én ga in een nieuw huis wonen.. Nu eindelijk een keertje afspreken om te scrappen? :-)

marjan zei

Hallo Yvette
Lees net je leuke berichtje op mijn Blog,dus kom gelijk even bij jou kijken!
Dat album van Gambia ziet er super uit!
En de uitwerking van de sketch is mooi...bedacht me dat ik die al eens gezien had,was natuurlijk op de site van Scrapdelight :)
Ik kom zeker nog eens kijken!