Achtergrond

maandag 7 januari 2008

Jarig!!!

Gisteren was ik jarig; ja ja ik ben officiel volwassen ;) (21jr)
En ik heb een top dag gehad!!
Ik ben super verwend en de hele dag was er visite; super gezellig!
Ik heb pas een digitale speigelreflex camera gekocht en daarvoor heb ik van mn ouders een grotere lens gekregen :D Van Michelle en Femke kreeg ik de Bind-itt-al!! Echt helemaal top meiden :D
Verder heel veel spulletjes om mezelf lekker mee te verwennen; maskertjs. bruisballen, douchegel en nog veel meer heerlijks!
Ook heb ik nog behoorlijk wat scrapspullen gekregen waaronder een album, super papier, thickers, correspondentiekaartjes en chopboard bloemen!!
Tot slot ook nog een Ici-parixbon, een boekenbon en nog geld :D
Ik kan er weer een jaartje tegenaan :D
Bedankt allemaal voor deze top dag!!






Geen opmerkingen: